هیچکس


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 2269
بازدید کل : 75318
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 14
:: بازدید ماه : 2269
:: بازدید سال : 8814
:: بازدید کلی : 75318

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
هیچکس
یک شنبه 25 بهمن 1398 ساعت 3:58 | بازدید : 1279 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

 
هیچکس شعرمراباورنکرد

یاکه یک بیت مرا باورنکرد

هیچکس اینجابرای دلخوشی

یک نظرحتی براین دفترنکرد

هیچکس گلدان قلب خویش را

باگل احساس من زیورنکرد

هیچکس حتی برای لحظه ای

خلوتش رابادل من سرنکرد

بازهم شعری سرودم ای عزیز

هیچکس شعرمراباورنکرد.

ميدوني.. وقتي اينجا رو ساختم..

وقتي شروع كردم به وبلاگ نويسي..

ميدونستم اگه هيچ كسي رو ندارم

كه حرفام رو بهش بزنم.

اگه هيچ كسي نيست براي يه لحظه توي

چشمام نگاه كنه و حرفم رو گوش بده

اگه هيچ كسي نيست كه اشكاي منو از روي

گونه ام پاك كنه اگه تنهايي داره ته وجودمو

مثل خوره ميخوره يه صفحه ي سفيد هست

كه با چرخوندن دستام روي كيبورد ميتونم

دلم رو توش داد بزنم جا زياده ...

براي همه چي جا هست ...

براي دلتنگي ها ...

براي غصه ها ...

براي بيكسي ها ...

و خلاصه براي همه چي ...

اما ...

هیچ کس نیست

که بداند در دلم چه می گذرد.

اگر می بینی می نویسم ...

و می نویسم و به نوشتن ادامه می دهم

از آن روست که می دانم تو می خوانی.

می دانم تو هستی و تو می بینی و می شنوی.

می دانم که تو در کنار منی.

شاید نه در فاصله ای نزدیک اما لاقل

آنقدر که ... . اصلا مهم نیست.

کافی لبخندی از تو و یا حتی گوشه چشمی

را در ذهن مرور کنم. می توانم ساعتها بنویسم

و برای همین است که می گویم اینها همه

از سر عاشقی است.

سلام سلطان قلبم گفتم بیام یه چیزی برای

تو که همیشه عزیز ترینی بنویسم

اومدم بهت بگم با تمام وجودم دوست دارم

و دیوانه وار می پرستمت می گن سجده کردن

به غیر از درگاه خدا گناه است اما من این

گناه را انجام میدهم ...

شب و روز به درگاهت سجده می کنم

چون قابل ستایشی با تمام وجودم با تمام

احساسم میخوام بهت بگم

عاشقتم و دوست دارم مادر

 




|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Sherlock در تاریخ : 1392/10/27/5 - - گفته است :
Salam
upaaam khoshhal misham biyay

/weblog/file/img/m.jpg
بابرده له در تاریخ : 1392/5/1/2 - - گفته است :
من شعر ت راباورکردم



بلکه همیش را باور کردم



من اینجابرای دلخوشی



یک نظرحتی براین دفترکردم



من گلدان قلب خویش را



باگل احساس تو زیور کردم

من حتی برای لحظه ای



خلوتش رابادل گل کردم



بازهم شعری سرودی ای عزیز



من شعر تو را بیاور کردم.



ميدوني.. وقتي اينجا رو ساختی..



وقتي شروع كردم به وبلاگ نويسي..



ميدونستی اگه هيچ كسي رو نداری



كه حرفام رو بهش بزنی.



اگه هيچ كسي نيست براي يه لحظه من



چشمام نگاهت کردو حرفتو گوش کردم



اگه هيچ كسي نيست كه اشكاي تواز روي



گونه ات پاك كنه اگه تنهايي داره ته وجودتو



مثل خوره ميخوره يه صفحه ي سفيد هست



كه با چرخوندن دستات روي كيبورد ميتونه



دلتو رو توش داد بزنم جا زياده ...



براي همه چي جا هست ...



براي شادی هات ...



براي خنده هات ...



براي همراهات...



و خلاصه براي همه چي ...



اما ...



ام کسانی هست



که بدانند در دلت چه می گذرد.



اگر می بینی می نویسی ...



و می نویسی و به نوشتن ادامه می دهی



از آن روست که می دانی منمی خوانم.



می دانی من هستم و تو می بینی و می شنوی.



می دانی که من در کنار تم.



شاید نه در فاصله ای نزدیک اما لاقل



آنقدر که ... . اصلا مهم نیست.



کافی لبخندی از من و یا حتی گوشه چشمی



را در ذهن مرور کنی. می توانی ساعتها بنویسی



و برای همین است که می گویی اینها همه



از سر عاشقی است.



سلام بر سلطان قلبت گفتی بیا یه چیزی برای



تو که همیشه عزیز ترینی بنویسم



اومدم بهت بگم با تمام وجودم دوست دارم



و دیوانه وار می پرستمت می گن سجده کردن



به غیر از درگاه خدا گناه است اما من این



گناه را انجام میدهم ...

چون تو خدای منی

شب و روز به درگاهت سجده می کنم



چون قابل ستایشی با تمام وجودم با تمام



احساسم میخوام بهت بگم



عاشقتم و دوست دارم ای شاعر کوچک
پاسخ: mer30 kheyli ziba bod

/weblog/file/img/m.jpg
Amir.m در تاریخ : 1391/11/17/2 - - گفته است :
سلام ، فقط يه كلمه دمت hot ،خوشم اومد مثه خودمي تنها ،عاشق ، يه آدم پر درد ...

از وبت خوشم اومد ،حتما لينكت ميكنم ...

راستي يادت نره به منم سر بزن ، منم شعراي خوبي

دارم ، همه رو خودم نوشتم ...نظر يادت نره
پاسخ: mer30 slm hatman manam u ro link mikonam mer30

/weblog/file/img/m.jpg
سمانه در تاریخ : 1391/11/1/0 - - گفته است :
خیلی جالب بود با وبای دیگه ای که دیده بود کلا متفاوت بودش
موفق باشی
خوشحال میشم به وب منم یه سری بزنی
rosvayeeshgh.blogfa.com

/weblog/file/img/m.jpg
hadi در تاریخ : 1391/10/27/3 - - گفته است :

روزی پرسیدی مرا دوست داری یا دنیا رو؟ گفتم دنیارو !!قهر کردی رفتی !! نگذاشتی که بگم دنیای من تو هستی ؟00000000

/weblog/file/img/m.jpg
roz meshki در تاریخ : 1391/10/26/2 - - گفته است :
















































































































































































































































































































































































/weblog/file/img/m.jpg
kataun در تاریخ : 1391/8/29/1 - - گفته است :
وقتی گفتند:




پاسخ: mer30 ziba bod

/weblog/file/img/m.jpg
roz meshki در تاریخ : 1391/8/20/6 - - گفته است :
خــود را نرنجــان ...

آنکـه بودنـت را قدر ندانست !

لایق حضــور در فکـرت هم نیست ... !!!




پاسخ: slm mer30 kheyli ziba bod

/weblog/file/img/m.jpg
یکتا در تاریخ : 1391/7/17/1 - - گفته است :
سلام نفس لینک شدی
پاسخ: mer30 ajijam tanx

/weblog/file/img/m.jpg
ovies در تاریخ : 1391/6/31/5 - - گفته است :
سلام ممنون که لینکم کردی منم خوشحال شدم بهم سر زدی فکر کردم دیگه توی وبلاگتم نمیایی اگه بازم بهم سر بزنی خوشحال میشم پاسخ: slm mer30 dada


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: