کافه


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1797
بازدید ماه : 2256
بازدید کل : 75305
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1797
:: بازدید ماه : 2256
:: بازدید سال : 8801
:: بازدید کلی : 75305

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
کافه
پنج شنبه 17 فروردين 1396 ساعت 15:55 | بازدید : 505 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

هی کافه چی!

 

برای یک شب کافه ات را به دست من بده

 

می خواهم برای یک شب هم که شده

 

خودم باشم واین صندلی های خالی...

 

خودم باشم و یک آغوش خیالی...

 

خودم باشم واشک هایی که سرازیر می شوند

 

وخدا هم پاکشان نمی کند...

 

بگذار این سکوت وحشی تن مرا به اسارت بگیرد

 

بگذار در این تنهایی خون دل  بالا  بیاورم

 

بگذار سیگار بند بند وجودم را بسوزاند

 

بگذار دیگر نباشم...!!!

 

 


 

آدم ها می آیند زندگی  می کنند

 

می میرند و می روند...

 

اما...فاجعه ی زندگی تو

 

آن هنگام آغاز می شود که

 

آدمی می رود اما نمی میرد

 

می ماند و نبودنش در بودن تو

 

چنان ته نشین می شود که تو می میری

 

در حالی که زنده ای...




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: