بودنم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1797
بازدید ماه : 2256
بازدید کل : 75305
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1797
:: بازدید ماه : 2256
:: بازدید سال : 8801
:: بازدید کلی : 75305

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
بودنم
یک شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 2:40 | بازدید : 902 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

  

بودن من،بی مخاطب است!
 

اما نوشته هایم همه برای تنهاییهای

 

کسانی است که مثل من هستند!

 

 




|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
یکتا در تاریخ : 1391/7/16/0 - - گفته است :
مدتهاست که دیگر نه به آمدن کسی



دلخوشم نه از رفتن کسی دلگیر بیکسی



هم عالمی داردپاسخ: mer30 yekta jan hatman behet sar mizanam khanomi fadat

/weblog/file/img/m.jpg
ovies در تاریخ : 1391/7/6/4 - - گفته است :
سلام لطف داری....وبت مخصوصا مطالبت تو هم قشنگن چندتاشونو خوندم خیلی خوشم اومد دستت درد نکنهپاسخ: slm mer30 khoshal shodam behem sar zadi


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: