عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 75340
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 8
:: بازدید سال : 8836
:: بازدید کلی : 75340

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
سه شنبه 25 مهر 1391 ساعت 12:0 | بازدید : 405 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

 

 

 

امشب غم ها برایم مهمانی گرفته اند...

و من میخواهم بترکانم ...

همه ی بغض هایم را ...
 

 

 

من که به هیچ دردی نمیخورم . . .

این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند !

 

 

مرد اونیه که در بدترین شرایط هم عاشق زنش باشه!!!
نه اینکه با کوچکترین عشوه ی فاحشه ای دین و دنیاشو بفروشه . .

 

 

بعضـــی حــرفـــــارو نمیشـــــه گفتــــــــ

بـــایــــــد خـــــورد!ولــــی بعضـــی حـرفــــــارونــه میشــه گفتــــــ ، نــه میشــه خـورد!میمـــونــــه ســــــر دل!

میشــــــــه دلتنگـــــــی ...میشــــــــه بغـــــــــــض ...میشــــــــه سکـوتــــــــ ...میشــــــــه همـــــون وقتــی

کــــهخــودتـــــم نمـیدونــی چـــــه مـرگتـــــه!!

 

 

 

کفش هایم را نده

پا به رهنه میروم تا در حریم تنهایی خود

با نگاه به تاول های پایم عبرت بگیرم ...

من کجا...

عاشقی کجا...

.

.

.

.

خدایا...

من میدانم

تو هـــــم میدانی

که شدنـی نیست ...

حتـی اگر معجزه کنی

باز هم ...

او یِک آرزوی محال است...

 

 

خداي من خداييست كه ....

اگر سرش فرياد كشيدم ؛

به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند ،

با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند ....

و مي گويد : ميدانم جز من كسي نداري ... !!!

 

 

 

باد آورده را باد میبرد..........

قبول!......

اما تویی که با پای خودت آمده بودی چرا؟؟

 

 

خيابان نيست كه از همان جايي آمدي بروي ...

بفهم! ...

اين لامصب اسمش احساس است.

 

 

 

 

گفتی دوستم داری

به اندازه ی قطرات بارانی که به صورتت می ریزد

و من هم دوستت دارم

بدون توجه به چتری که روی سرت گرفته ای

 

برگرد!!!یادت راجاگذاشتی!!........نمیخواهم عمری به این امیدباشم که برای بردنش برمیگردی!!!

 

 
جای خالیت پرنمیشود دیگر..........حتی.....باخودت!!

 

 

اب نریختم که برگردی

اب ریختم تا پاک شود.......هرچی رد پای توست.....از زندگی ام....؟
 
 
 
به نظر میرسید تااخردنیابامن خواهی ماند..........حالاکه رفتی فهمیدم........فقط به نظر
 
میرسید!!!
 
 
 
بی کس شده ام.........امامثل توبی همه چیز نشده ام!!!!

 

 


 

یادت باشه اگه کسی گفت دوست دارم بگو چند ساعت دوستم داری.....؟

 

دلت تنگ است ميدانم ، قلبت شکسته است مي دانم ، زندگي


برايت عذاب است ميدانم ، دوري برايت سخت است ميدانم … اما


براي چند لحظه آرام بگير عزيزم … 


گريه نکن که اشکهايت حال و هواي مرا نيز باراني مي کند ، گريه  


نکن که چشمهاي من نيز به گريه خواهند افتاد … آرام باش عزيزم ،  


دواي درد تو گريه نيست!  


بيا و درد دلت را به من بگو تا آرام بگيري ، با گريه خودت را آرام نکن...!  


با تنهايي باش اما اشک نريز ، درد دلت را به تنهايي بگو زماني که  


تنهايي!


گريه نکن که اشکهايت مرا نا آرام ميکند .! گريه نکن چون گريه تو را


به فراسوي دلتنگي ها ميکشاند ! گريه نکن که چشمهايم طاقت اين  


را ندارند که آن اشکهاي پر از مهرت را بر روي گونه هاي نازنينت  


ببينند ، و دستهايم طاقت اين را ندارند که اشکهاي چشمهايت را از  


گونه هايت پاک کنند .! گريه نکن که من نيز مانند تو آشفته مي شوم!  


گريه نکن ، چون دوست ندارم آن چشمهاي زيبايت را خيس ببينم!


حيف آن چشمهاي زيبا و پر از عشقت نيست که از اشک ريختن


خيس و خسته شود؟


اي عزيزم ، اي زندگي ام ، اي عشقم ، اگر من تمام وجودت مي  


باشم ،اگر مرا دوست ميداري و عاشق مني ، تنها يک چيز از تو  


ميخواهم که دوست دارم به آن عمل کني و آن اين است که ديگر


نبينم چشمهايت خيس و گريان باشند! زندگي ارزش اين همه اشک  


ريختن را ندارد ، آن اشکهاي پر از مهرت را درون چشمهاي زيبايت  


نگه دار ، بگذار اين اشکها در چشمانت آرام بگيرند … عزيزم گريه نکن  


چون من از گريه هايت به گريه خواهم افتاد ! وقتي اشکهايت را


ميبينم غم و غصه به سراغم مي آيد!


وقتي اشکهايت را ميبينم حال و هواي غريبي به سراغم مي آيد !  


وقتي اشکهايت را ميبينم ، از زندگي ام خسته مي شوم! وقتي


اشک ميريزي دنيا نيز ماتم ميگيرد ، پرندگان آوازي نميخوانند ، بغض  


آسمان گرفته مي شود ، هوا ابري مي شود و پرستوهاي عاشق  


خسته از پرواز !


گريه نکن … آرام باش عزيزم، بگذار اين اشکهاي گذشته را از  


گونه هاي نازنينت پاک کنم ، دستهايت رادر دستان من بگذار ،


سرت را بر روي شانه هايم بگذار  و درد و دلهايت را در گوشم  


زمزمه کن  … من مي شنوم بگو درد دلت را !


با گريه خودت را خالي نکن  چون بغض گلويم را مي گيرد ، با


گفتن درددلت به من خودت را خالي کن تا دل من نيز خالي شود!


ميدانم وقتي اين متن مرا ميخواني اشک از چشمانت سرازير مي


شود آري پس براي آخرين بار نيز گريه کن چون اين درد دلي بود که


من نيز با چشمان خيس نوشتم ...

 

 

با همه چیز کنار امده ام                           

جزباورجمله اخر تو ..                               

چیزی بینمون نمونده...!!!                         

بی کسی، تصاویر عاشقانه غمگین، تنهایی، عشقولانه، عکس عاشقانه، عکس های عاشقانه تنهایی، غم انگیز از لحظه های تنهایی، لحظات تنهایی، والپیپر از


 

بزرگترین اشتباهم این بود که التماس کردم بمانی...          

نمی  ارزید دیرفهمیدم ...                                   




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: