عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2276
بازدید کل : 75325
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 2276
:: بازدید سال : 8821
:: بازدید کلی : 75325

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
پنج شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 16:43 | بازدید : 273 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )
 

 

 
قالب وبلاگ
 

 

کارت پستال های  بسیار زیبا از کودکان، www.pixnaz.info

مــی دانـــی
 
اگـــر هنوز هم تورا آرزو می کنم
 
برای ِ بـی آرزو بودن ِ من نیستـــ !!
 
شــایـــــد
 
آرزویــی زیبـــاتــر از تـــ ــــو ســراغ ندارم ...

 

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

مــی دانـــی
 
اگـــر هنوز هم تورا آرزو می کنم
 
برای ِ بـی آرزو بودن ِ من نیستـــ !!
 
شــایـــــد
 
آرزویــی زیبـــاتــر از تـــ ــــو ســراغ ندارم ...

 

خدایا!!!!

به فرشتگانت بسپار در لحظه لحظه نیایش

خویش در شب لیله الرغایب پیامم را از یاد نبرند!

امشب را در کنا ثانیه ها آمین گوی آرزوهایت میشوم.

الهی

ای خالق بی مدد و ای واحد بی عدد

ای اول بی هدایت و ای آخر بی نهایت

ای ظاهر بی صورت و ای باطن بی سیرت

ای حی بی ذلت و ای بخشنده بی منت

امشب دست دعا بسوی تو برمیداریم

 

آرزویم این است :

نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی

عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد

و تو را دوست بدارد به همان اندازه

آرزویم را دعا کن.

 

 


شب بود ،

شبی که تصویری سیاهتر از گذشته ها داشت

شبی که مهتابش در پشت ابرهای سیاه به خواب رفته بود.

شبی که گهگاهی ستاره های نادری در آسمان سیاه و ابری می درخشیدند .

ستاره هایی که نوری نداشتند

شب سوت و کور شده بود ، بدون مهتاب ، بدون ستاره!

ابرها به آرامی از کنار ماه می گذشتند…

وقتی ابرهای سیاه بر روی ماه می نشستند احساس تنهایی و

سیاهی در من بیشتر می شد

 

شب نمی گذشت ، بی پایان بود…کاش هر چه زودتر این شب بی پایان ، پایان داشت. سکوتی سرد در تنهایی

و درد در قلب آسمان دلم احساس می شد

سیاهی شب…تنهایی مرد همیشه

تنها !

ستاره ها درد مرا نمی فهمند ، مهتاب خاموش مانده است، چون ابرهای سیاه روی آن را پوشانده اند

تنها امیدم به مهتاب بود.

اما

حالا به چه کسی بگویم درد دلم را در این شب غریبه!…

ستاره ها هر کدام در آسمان برای یک دل هستندو برای هزار چشم چشمک می زنند

من دلم می خواهد درد دلم را برای کسی بگویم که یک دل و یکرنگ باشد اما!..

پس همان بهتر که درد دلم درونم بماند و تبدیل به بغض شود و در آخر سر بغضم تبدیل به همان گریه شبانه

شود…

همان بهتر

 

 

خالقم پروردگارم

به لحظه هاي تنهاييم با تو قسم

به اشكهاي پنهاييم قسم

اگر براي يك لحظه نگاهت را از من برداشتی

به خودت قسم آن لحظه. لحظه نابودي من خواهد بود

چرا كه من در با تو بودن نابودي نديدم

خدايا حتي يك لحضه مرا بي خود رها مكن

 

یک سال دیگر هم گذشت اما باز تو را ندارم،

من بی تو از دنیا بیزارم، عید امسال بی تو چقدر غم دارم،

غمی به اندازه ی عالم دارم، تو نباشی در کنارم این بهار

رنگ پاییز دارد برایم، توی هفت سینم فقط تو را کم دارم،

در این تنهایی ام، کاش در کنارم بودی،

توی خزان، کاش بهارم بودی،

در این روزها که هر کس یاری دارد، کاش تو یارم بودی ...

 

منبع: خود دفتر غم

 


یک عمر قفس بست مسیر نفسم را

 حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

 حالا که مقدر شده آرام بگیرم

سیلاب مرا برده و از من اثری نیست

 بگذار که درها همگی بسته بمانند

 وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست . . .

 

 

 

 



همه خوابند و من بیدارم امشب / دلم کرده هوای یارم امشب

غم عشق و فراقش مرهمی نیست / مداوای امید دیدارم امشب . . .

 

 

 







عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند

هر داغی یک روز سرد می شود ، ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود . . .

دوستت دارم

 

 

 

 

 

سیب هنوز هم شیرین است

هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ، شیطان بهانه بود

 

 

 

 

 

|___♥__|_:!””-.,
“@@”””””” “”@”‘

دلم برات تنگ شده بود آوردم ببینیش !

 

 

 

 

 

کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما

از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .

 

 

 

 

 


درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست !

تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف  . . .

 

 

 

 

 

همیشه دور نما ها

خواستنی ترند

مثل سراب

مثل فردا

مثل تو . . .

 

 

 

 

 


با هم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر

بگذار آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچد

که روسیاه شوند آنان که

بر سر جدایی مان شرط بسته بودند . . .

 

 

 

 

 

ما را همه ره ز کوی بد نامی باد /  وز سوختگان بهره ی ما خامی باد

نا کامی ما چو هست کام دل دوست /  کام دل ما همیشه ناکامی باد . . .

 

 

 

 

 

 

من برای دوست داشتن ات

مدت هاست آماده ام

اما

امان از تو

امان از زن ها

همیشه دیر حاضر می شوید . . .

 

 

 

 

 


هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی

وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . . .

 

 

 

 

سلام

از شرکت رب تبریک مزاحم میشم

میشه یه رب بغلتون کنم !؟

محض تبرک میگما !

 

 

 

 


خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت

دستم از ضعف …

دریغا …

به گریبان نرسید . . .

 

 

 

 

 

ای اشک دوباره در دلم درد شدی  / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی

از کودکی ام هر آنزمان خواستمت  / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی . . .

 

 

 

 

 


اى دوست !

تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !

تا تو هستى زندگى باید کرد . . .

 

 

 

 

 


آراسته آمد و چه آراستنی

پیراسته زلف خود چه پیراستنی

بنشست به می خوردن و برخاست به رقص

به به چه نشستنی چه بر خاستنی . . .

 

 

 


راست یا دروغ مهم نیست ! تو فقط با من حرف بزن !

چشمانت زیرنویس می کنند !


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ چهارشنبه شانزدهم اسفند 1391 ] [ 21:52 ] [ زهرا ]



برای عشق تمنا كن ولی خار نشو

برای عشق قبول كن ولی غرورتت را از دست نده

برای عشق گریه كن ولی به كسی نگو

برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه

برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشكن

برای عشق جون خودتو بده ولی جون كسی رو نگیر

برای عشق وصال كن ولی فرار نكن

برای عشق زندگی كن ولی عاشقونه زندگی كن

 برای عشق بمیر ولی كسی رو نكش

برای عشق خودت باش ولی خوب باش


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ سه شنبه هشتم اسفند 1391 ] [ 20:10 ] [ زهرا ]

نمیبینم زیبایی های دنیا را آنگاه که تویی زیبایی های دنیایم!

نمیشنوم صدایی را آنگاه که صدای مهربانت در گوشم زمزمه میشود و مرا آرام میکند!

آن عشقی که میگویند تو نیستی ، تو معنایی بالاتر از عشق داری و برای من تنها یک عشقی!

... از نگاه تو رسیدم به آسمانها ، آن برق چشمانت ستاره ای بود که هر شب به آن خیره میشدم!


قدم به قدم با تو ، لحظه به لحظه در فکر تو ، عطر داشتنت ، ماندن خاطره هایی که مرور کردن به آن در آینده ای نزدیک دلها را شاد میکند!

و رسیده ام به تویی که آمدنت رویایی بوده در گذشته هایم ، و رسیده ام به تویی که در کنار تو بودن عاشقانه ترین لحظه ی زندگی ام است

پایانی ندارد زندگی ام با تو ، آغاز دوباره ایست فردا در کنار تو ، فردایی که در آن دیروز را فراموش نمیکنم ، آنگاه که با توام هیچ روزی را فراموش نمیکنم ، که همه آنها یکی از زیباترین روزهاست و شیرین ترین خاطره ها ، و گرم ترین لحظه ها !



  


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ سه شنبه هشتم اسفند 1391 ] [ 20:6 ] [ زهرا ]

 

 


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ سه شنبه یکم اسفند 1391 ] [ 8:22 ] [ زهرا ]

 

روز والنتین یا والنتاین، (روز عشاق و یا روز عشقورزی) عیدی در روز ۱۴ فوریه (۲۵بهمن ماه و بعضی سالها ۲۶ بهمن ماه) و در برخی فرهنگها روز ابراز عشق است.

این ابراز عشق معمولاً با فرستادن کارت والنتین یا خرید هدایایی مانند گل سرخ انجام میشود. سابقهٔ تاریخی روز والنتین به جشنی که به افتخار قدیس والنتین در کلیساهای کاتولیک برگزار میشد، باز میگردد.
رسوم ولنتاین :

در اروپا و آمریکا :
در کشورهای اروپایی و آمریکائی دادن شکلات به عنوان هدیه روز والنتین از شهرت خاصی برخوردار است. تزئین شکلات و پختن انواع ان نیز از اداب این روز به شمار میرود. از نظر علمی هم ثابت شدهاست که خوردن شکلات دارک یا همان سیاه میزان عشق را در انسان بالا میبرد البته نه مصرف بیرویه آن.

در سایر فرهنگها :
برخی بر آنند که والنتین فراتر از سنتی غربی است که پیش از این در بسیاری کشورهای جهان موجود بودهاست. در کشور چین، روزی مشابه والنتین موجود است که تحت عنوان «شب هفتها» نامیده میشود. برابر با افسانهای چینی، پسر گاوچران و دختر بافنده، در هفتمین روز هفتمین ماه از تقویم قمری در آسمان با یکدیگر ملاقات کردند. آخرین «شب ِ هفتها» در
۳۰ اوت ۲۰۰۶ بود. روایتی دیگر از این روز با اندکی تفاوت نسبت به چین، در ژاپن نیز موجود است که از آن به عنوان «تاناباتا» یاد میگردد و برابر با هفتم ژوئیه تقویم خورشیدیست. در کشور مصر، روز عشق دیگری موجود است که برابر با ۴ نوامبر هر سال است. در کره جنوبی، در ۱۱ دسامبر هرسال، روزی تحت عنوان «روز پـِپـِرو» موجود است که در آن زوجهای جوان هدایایی به یکدیگر تقدیم میکنند.

در عربستان :
در عربستان سعودی فروش محصولات مربوط به روز والنتین مانند گل رز در روزهای نزدیک به این روز، ممنوع میباشد و پلیس مذهبی این کشور از مغازه داران میخواهد تا چنین چیزهایی را به فروش نرسانند!!

در ایران عزیز :
سپندارمذگان جشن گرامیداشت زمین و زن و روز مهرورزی به مظاهر مهر و فروتنی است. در این روز که مصادف است با
۲۹ بهمن ماه مردان به زنان خود، با محبت هدیه میدادند و زنان و دختران را از کارهای روزمره معاف کرده بر تخت شاهی مینشاندند و از آنها اطاعت میکردند.

اما به نظر شما بازکننده گرامی بهتر نیست با توجه به تمدن چند هزارساله ایرانیان
۴ روز بیشتر صبر کرده و روز سپندارمذگان را که روز عشاق ایرانی هست را گرامی داشته و به آن که دوستش داریم تبریک بگوییم ؟ اما به هر حال من این روز رو به تمام عاشقا تبریک میگم.متن زیر رو هم تقدیم میکنم به عشقم(یعنی خودم)

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی

 .ولنتاین مبارک

 

 

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی

زندگی زیباست زشتیهای آن تقصیر ماست،

در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست!

زندگی آب روانی است روان میگذرد…

آنچه تقدیر من و توست همان میگذرد.....


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ چهارشنبه بیست و پنجم بهمن 1391 ] [ 20:51 ] [ زهرا ]
[ چهارشنبه بیست و پنجم بهمن 1391 ] [ 20:28 ] [ زهرا ]


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ سه شنبه هفدهم بهمن 1391 ] [ 23:58 ] [ زهرا ]


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ سه شنبه هفدهم بهمن 1391 ] [ 23:56 ] [ زهرا ]


خواب دیدم در خواب با خدا گفتگویی داشتم.
خدا گفت : پس میخواهی با من گفتگو کنی؟
گفتم : اگر وقت داشته باشید.
خدا لبخند زد
وقت من ابدی است. چه سوالاتی در ذهن داری که میخواهی بپرسی؟
چه چیز بیش از همه شما را در مورد انسان متعجب می کند؟
خدا پاسخ داد ...
این که آنها از بودن در دوران کودکی ملول می شوند.
عجله دارند که زودتر بزرگ شوند و بعد حسرت دوران کودکی را می خورند.
این که سلامتی شان را صرف به دست آوردن پول می کنند.
و بعد پولشان را خرج حفظ سلامتی میکنند.
این که با نگرانی نسبت به آینده فکر میکنند.
زمان حال فراموش شان می شود.
آنچنان که دیگر نه در آینده زندگی میکنند و نه در حال.
این که چنان زندگی میکنند که گویی هرگز نخواهند مرد.
و آنچنان میمیرند که گویی هرگز زنده نبوده اند.
خداوند دست های مرا در دست گرفت و مدتی هر دو ساکت ماندیم.
بعد پرسیدم ...
به عنوان خالق انسان ها ، میخواهید آنها چه درس هایی اززندگی را یاد بگیرند؟
خدا دوباره با لبخند پاسخ داد.
یاد بگیرند که نمی توان دیگران را مجبور به دوست داشتن خود کرد.
اما می توان محبوب دیگران شد.
یاد بگیرند که خوب نیست خود را با دیگران مقایسه کنند.
یاد بگیرند که ثروتمند کسی نیست که دارایی بیشتری دارد.
بلکه کسی است که نیاز کم تری دارد
یاد بگیرن که ظرف چند ثانیه می توانیم زخمی عمیق در دل کسانی که دوست شان داریم ایجاد کنیم.
و سال ها وقت لازم خواهد بود تا آن زخم التیام یابد.
با بخشیدن ، بخشش یاد بگیرن.
یاد بگیرند کسانی هستند که آنها را عمیقا دوست دارند.
اما بلد نیستند احساس شان را ابراز کنند یا نشان دهند.
یاد بگیرن که میشود دو نفر به یک موضوع واحد نگاه کنند و آن را متفاوت ببینند.
یاد بگیرن که همیشه کافی نیست دیگران آنها را ببخشند.
بلکه خودشان هم باید خود را ببخشند.
و یاد بگیرن که من اینجا هستم.
همیشه
اثری از ریتا استریکلند

 

 


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ سه شنبه هفدهم بهمن 1391 ] [ 23:14 ] [ زهرا ]
خیلی وقت است که دلم برای کسی تنگ است .


خیلی وقت است این دل بهانه میگیرد .


دلم تنگ است و از این دلتنگی چشمهایم بارانیست .

چشمهایم بارانیست و دلم هوای او را کرده است.


یک عالمه درد دل در این دل خسته نهفته است.


دلم تنگ است برای لحظه ای دیدار ، برای لحظه ای نگاه به چشمانش .


دلم برای کسی تنگ است که او در کنارم نیست .


دلم بدجور هوایش را کرده است .


در این حال و هوا ، در این لحظه های پر از تنهایی آرزو داشتم او در کنارم بود.

حالا که در کنارم نیست احساس تنهایی میکنم و این دل در حسرت یک لحظه دیدار با اوست .

این دل بی طاقت برای کسی تنگ است.


کسی که آتش دلتنگی را در دلم نشانده است ، اما در کنارم نیست تا این آتش را خاموش کند.


 و همچنان این آتش، قلبم را می سوزاند .


خیلی وقت است دلتنگ کسی هستم.


خیلی وقت است دلم هوای کسی را کرده است.


به چه کسی بگویم درد این دل را ، من که به جز او همدلی را ندارم.


به چه کسی بگویم راز این دل را ، من که به جز او همرازی را ندارم.


 در کنار چه کسی قدم بزنم ، نگاه به چشمان چه کسی کنم ، دستان چه کسی را بگیرم مگر به جز او چه کسی را دارم.


در این دنیای بزرگ تنها اوست که مرا دلتنگ خودش کرده است.


کاش در کنارم بود ، کاش تنها لحظه ای او را میدیدم تا درد این دل پر از نیاز را به او میگفتم ، درد دلتنگی هایم را برایش میگفتم.


دلم برای کسی تنگ است ، ولی او کجاست که بداند در این گوشه از این دنیا دلی است که در حسرت دیدار با او  همچنان چشم به راه نشسته است.



موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ دوشنبه شانزدهم بهمن 1391 ] [ 21:43 ] [ زهرا ]
چــقــدر حــرف هســت و مــن فــقــط ســکوت میــکنم !

 داشــتنت را ســکوت کــردم !

 رفــتــنـــت را ســکوت کردم

 انتظــار بازگشــتت را هــم

حــالا نوبــت توســت

بایــد در ســکوت به تمــاشــا بنشــینی

 ... ســوخــتنــم را

 

 http://asroom.persiangig.com/image/of1sp2.jpg


 

نگران نــباش حــال دلــم خــوب است !!! .

..نه از شیــطنت هــای کــودکــانه اش خــبــری هــســت

نه از شــیــون هــای مــداومــش ، به وقت ِ خوـاستن ِ تو ...

آرام جــوری که نبیــنــی و نــشــنوی گوشــه ای نشسته ،

و رویــاهــایش را به خــاک مــی ســپارد

 

اشتبـــاه مــن ایـن بــود ....

هــر جــا رنــجیدم ، لبــخند زدمـ ....

فــکر کــردند درد نــدارد ، سنــگین تر زدنــد ضــربه ها را ...

 
 

نمـــی دانـم چــــرا ؟!


ایـن روزهــــا



در جـــواب هـــركــــه از حـــالم مـــی پرســــد


تـــا مــــی گویــــم ... " خوبــــــــم "


چشمـــــانم


خیس مــــی شـــــود ...

 

 

در دور دستها  هست کسی که تا دیروز می گفت بدون تو حتی نفس هم نمی توانم بکشم ........

و امروز در آغوش دیگری نفس نفس می زند.......

بی آنکه بداند به من چه می گذرد


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ دوشنبه شانزدهم بهمن 1391 ] [ 21:40 ] [ زهرا ]
 

خبر به دورترین نقطه ی جهان برسد

نخواست او به من خسته بی گمان برسد

شکنجه بیشتر از این؟که پیش چشم خودت

کسی که سهم تو بوده به دیگران برسد

چه می کنی؟اگر او را که خواستی یک عمر

دیـــگـر مـهـم نـیـســت

به راحتی کسی از راه ناگهان برسد

رها کنی برود ازدلت جدا باشد

به آن که دوست ترش داشتی به آن برسد

رها کنی بروند و دوتا پرنده شوند

خبر به دورترین نقطه ی جهان برسد

گلایه ای نکنی بغض خویش را بخوری

که هق هق تو مبادا به گوششان برسد

خدا کند که ... نه نفرین نمی کنم که مباد

به او که عاشق او بودم زیان برسد

خدا کند که این عشق از سرم برود

خدا کنه فقط زود آن زمان برسد


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ دوشنبه شانزدهم بهمن 1391 ] [ 21:37 ] [ زهرا ]

ای مونسم

 دلم تنگه

دلم تنگه برای مهربانی ها

دلم تنگه برای احترامی که هرگز وجود نداشت

خدایا دلم تنگه ..برای تو...توکه همیشه مرا دوست داشتی

ودوست خواهی داشت

وعشق به توست که هرگز نخواهد مرد

این را به من بیاموز

 یک شب گرم وتب آلود آمدی ازشهر باران

ناگهان  ازهر جوانه گل برآمد چون بهاران


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ پنجشنبه دوازدهم بهمن 1391 ] [ 16:31 ] [ زهرا ]

پروردگارم خودت گفتی بعدازهرسختی خوشی است ان مع العسر یسری

 

خودت گفتی بگویم خدایی جز خدای یگانه نیست پاک ومنزه است خدا همانا من ازگناهکارانم

 

ای آرام بخش دلهای مومنان خودت فرمودی بگویم اغفرلی وصبرنی

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

اکنون آرامش بعدازطوفان است ...

 

آرام آرام آرامش همیشه آرامشم را مدیون توبوده ام

 

الحمدالله رب العالمین .... لاشریک لک والملک    ان الحمد والنعمة

 


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ پنجشنبه دوازدهم بهمن 1391 ] [ 16:27 ] [ زهرا ]
نگاهم رو به سمت تو ، شوم آیینه ی ماهه
دارم نزدیکتر میشم ، یکم تا آسمون راهه
به دستای نیاز من ، نگاهی کن ازاون بالا
من این آرامش محضو ، به تو مدیونم این روزا

خدایا دوستت دارم ، واسه هرچی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که ، ازم حالم رو پرسیدی
بازم چشمامو میبندم ، که خوبیهاتو بشمارم
نمیتونم فقط میگم ، خدایا دوستت دارم

تو دیدی من خطا کردم ، دلم گم شد دعا کردم
کمک کن تا نفس مونده ، به آغوش تو برگردم
تو حتی از خودم بهتر ، غریبیهامو میشناسی
نمیخوام چتر دنیا رو ، که تو بارون احساسی

خدایا دوستت دارم ، واسه هرچی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که ، ازم حالم رو پرسیدی
بازم چشمامو میبندم ، که خوبیهاتو بشمارم
نمیتونم فقط میگم ، خدایا دوستت دارم

موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ پنجشنبه دوازدهم بهمن 1391 ] [ 16:8 ] [ زهرا ]
تظاهر به خوشبختی...

دردناک تر ..

از تحمل بدبختی...


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ چهارشنبه یازدهم بهمن 1391 ] [ 19:36 ] [ زهرا ]
هزار جهد بکردم..

که سر عشق بپوشم..

نبود بر سر آتش..

میسرم که نجوشم..

به هوش بودم از اول..

که دل به کس نسپارم..

شمایل تو بدیدم..

نه عقل ماند نه هوشم..


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ چهارشنبه یازدهم بهمن 1391 ] [ 19:32 ] [ زهرا ]
در بندر آبی چشمانت...

کاش می دانستی که پرندگان عشق...

هرگز دوبار پر نمی گشایند...

دوست من عشق ...مسافری است...

که تنها یک بار ...به سراغمان می آید...

و یکباره می رود..


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ چهارشنبه یازدهم بهمن 1391 ] [ 19:28 ] [ زهرا ]
خداوندا !

به تو محتاجم.هر روز،هر لحظه،

هر ثانیه که نفس میکشم،

محتاج تو ،هستم.من بی تو ناتوانم

امین...

 


موضوعات مرتبط: عاشقانه
[ پنجشنبه پنجم بهمن 1391 ] [ 16:52 ] [ زهرا ]

عشق

دفتر عشـــق که بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خـــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقـــت بود
بشنواین التماسرو
ــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــ
ـــــــــــ
ـــــــ

درباره وبلاگ

مردم میگویند :

آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها . . .

اما باید این گونه باشد:

خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آنها را نادیده بگیرید . . .

هیچکس کامل نیست
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: